Lüks markalarla NFT'leri birbirine bağlayan bir platform olan Paris merkezli Arianee, Tiger Global tarafından yönetilen 20 milyon euro (21 milyon $) A Serisi fon sağladı.
Lüks malların kaynağına ve mülkiyetine bağlı “Utility NFT'ler” olarak adlandırılabilecek şeylere öncülük eden Arianee'nin vizyonu, artık dijital arzu edilenleri yaratmaya ve metaverse için müşteri ilişkileri yönetimini (CRM) yeniden keşfetmeye kadar uzanıyor.
Arianee CEO'su Pierre Nicolas Hurstel bir röportajda, "Markalar için tasarlanmış, NFT'ler oluşturmalarına, bunları dağıtmalarına ve yeni bir CRM, yeni sadakat programları, kişiselleştirme seçenekleri ve metaverse dağıtımı oluşturmak için token ve cüzdanlardan yararlanmalarına olanak tanıyan uçtan uca bir çözüm oluşturduk" dedi.
Hurstel, örneğin, bir moda markasının topluluğuna dağıtılan bir NFT'nin, Arianne'in birlikte çalıştığı The Sandbox metaverse'de karşılık gelen bir dijital giyim öğesiyle eşleşebileceğini açıkladı.
Arianee, Mart 2021'de, A Serisi turuna katılan hükümete bağlı Fransız Kamu Yatırım Bankası'nı (Bpifrance) içeren 9,5 milyon dolarlık bir başlangıç turunu kapattı. Firmanın Ethereum tabanlı teklifi, Printemps, Breitling, Groupe Casino, Vacheron Constantin, Paris Moda Haftası, Panerai ve IWC gibi şirketler tarafından kullanılıyor.
Ayrıca Hurstel, girişimin ilk günlerine geri dönerek, ERC-721 NFT tokeninin standardının baş geliştiricisi William Entriken ile birlikte çalışarak mevcut metaverse dağıtımlarına kadar, Arianee'nin hedefinin aynı kaldığını aktararak şunları söyledi: "NFT'ler, markalar ve toplulukları arasındaki ilişkide yeni çapa olacak. Diğer herhangi bir dijital araçtan daha güçlü olmakla kalmayacaklar, aynı zamanda insanların dijital varlıklarının kontrolünü yeniden kazanmalarına ve verilerini geri almalarına izin verecekler." Dedi